U Zagrebu je 16.10.2013. predstavljen projekt “Afirmativna nastava i inovativno učenje i poučavanje u gimnazijama u okviru Hrvatskog kvalifikacijskog okvira”, pod kraćim nazivom IPAQ Peta. Inicijator projekta je zagrebačka V. gimnazija, a u njemu sudjeluju i Gimnazija Vukovar, Gimnazija Metković, Srednja škola Pakrac, Srednja škola Lovre Montija Knin i Prirodoslovno-matematički fakultet Zagreb. Iako se nalaze na različitim dijelovima Hrvatske, ove škole je povezao isti cilj – želja da svojim učenicima ponude raznovrsniji program. Suradnja ih je dovela do projekta IPAQ Peta koji ima veliki potencijal za promjenu hrvatskog školstva.
Ciljevi projekta su proširiti i modernizirati postojeće nastavne programe, stvoriti pretpostavke za inovativno učenje i usvajanje znanja, poboljšati didaktičku opremu i materijale i educirati nastavnike. Projekt IPAQ Peta počiva na preporukama Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO) i kao takav je dio širega procesa modernizacije sustava obrazovanja u skladu s ciljevima HKO-a i Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje. Nastanak i razvoj Hrvatskog kvalifikacijskog okvira te njegove temelje – afirmativnu nastavu i inovativno učenje i poučavanje – predstavio je Žarko Bošnjak.
Okupljenima se obratio i ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Ivan Šutalo, budući da je ASOO potpisnik ugovora sa strane obrazovnog sustava. Tim je povodom izjavio: «V. gimnazija Zagreb je pononvo opravdala svoju reputaciju. Projekt IPAQ Peta ce doprinijeti izgradnji novog i boljeg sustava obrazovanja koji će naše mlade bolje pripremiti za daljnje usavršavanje.» U ime gradonacelnika Zagreba projekt je pozdravio pročelnik Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport, Ivica Lovrić: “Veselim se pozitivnim promjenama koje će ovaj hvalevrijedan projekt donijeti kroz 18 mjeseci realizacije i njegovom doprinosu u pripremi mladih za suvremeno tržište rada, a samim time i bolju budućnost.” Na kraju predstavljanja je svim profesorima i nastavnicima upućen poziv da se priključe radionicama koje će se u sklopu projekta održavati u županijama iz kojih dolaze partnerske škole.