29. ožujka 2014. u I. gimnaziji Osijek održan je županijski stručni skup nastavnika matematike u gimnazijama i strukovnim školama Osječko – baranjske županije. Skup je otvorila Rebeka Kalazić, voditeljica Županijskog stručnog vijeća nastavnika matematike u gimnazijama Osječko – baranjske županije. Continue reading
Webinar o zbirkama podataka u Pythonu

U okviru programa IPAQ Peta webinari, 12. ožujka je održan 3. webinar. Webinaru je prisustovalo 80 učitelja i nastavnika iz svih dijelova Hrvatske, a tema su bile zbirke u Pythonu; string, lista, skup i rječnik te funkcije za rad s datotekama.
Učenje se nastavlja 9. travnja 2014., a tema 4. webinara je Kornjačina grafika. Osim što će se upoznati s funkcijama za crtanje u Pythonu sudionici će imati i priliku pogledati zanimljive radove naših učenika.
Održan drugi webinar iz Pythona
18. veljače, održan je drugi u nizu od 10 webinara IPAQ Pete. Na webinaru je sudjelovalo 78 nastavnika iz osnovnih i srednjih škola iz raznih gradova Hrvatske. Tema webinara bile su naredbe grananja i ponavljanja u programskom jeziku Python. Također, kroz različite primjere sudionici su se upoznali s različitim algoritmima koji koriste navedene naredbe. Na kraju predavanja, ponuđen je kviz znanja koji su sudionici s uspjehom riješili.
Edukacija Pythona nastavlja se 12. ožujka s početkom u 17:00 sati s temom: Stringovi, liste, skupovi, rječnici i datoteke.
Snimke webinara dostupne su na stranici programa: https://ipaq.petagimnazija.hr/webinari
Oblikovanje urbanog okoliša – interpolacije
Započelo provođenje programa IPAQ Peta webinari
Županijsko stručno vijeće likovne umjetnosti u V. gimnaziji
U V. gimnaziji je po prvi put, 3. prosinca 2013. godine, održano Županijsko stručno vijeće likovne umjetnosti Grada Zagreba. Tom je prigodom predstavljen i IPAQ Peta projekt, kao i podprojekt „Oblikovanje urbanog okoliša“. ŽSV je otvorila Elen Zubek, voditeljica ŽSV-a Zagrebačke županije i profesorica likovne umjetnosti u Gimnaziji Velika Gorica. Predstavila je kriterije praćenja i ocjenjivanja u nastavi likovne umjetnosti. Detaljno je izložila objektivne kriterije i navela što učenik mora znati i moći za pojedinu ocjenu, iz svih elemenata ocjenjivanja.
Projekt IPAQ Peta predstavljen na Županijskom stručnom vijeću nastavnika informatike/računalstva strukovnih škola Grada Zagreba
10. prosinca 2013. u V. gimnaziji Zagreb održan je Županjski stručni skup nastavnika informatike/računalstva strukovnih škola Grada Zagreba. Skup je otvorila viša savjetnica za informatiku i računalstvo iz Agencije za odgoj i obrazovanje Željka Knezović s predavanjima „Stažiranje i stručni ispiti u srednjim školama“ i „Napredovanje nastavnika informatike“.
Suradnja V. gimnazije iz Zagreba sa francuskom gimnazijom iz Valencea
U okviru školskih partnerstava između hrvatskih i francuskih institucija koje su potaknuli MZOS i Francusko veleposlanstvo u Hrvatskoj te Akademija u Nici i Grenobleu u Francuskoj, V. gimnazija je od 26. do 30. studenoga 2013. ugostila delegaciju francuske gimnazije Camille-Vernet iz Valencea.
Učenici V. gimnazije u posjeti Vukovarskoj gimnaziji
U sklopu ovogodišnjeg obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara 1991. godine, učenici i profesori povijesti V. gimnazije posjetili su 18. studenog Vukovarsku gimnaziju. Dočekali su ih ravnatelj, prof. Davor Šijanović i Nataša Vinković, prof. geografije te predstavnici učenika.
Tijekom kratkog posjeta gimnaziji razgovaralo se o zajedničkom projektu IPAQ PETA te o planovima za boravak naših učenika u Vukovaru sljedeće godine.
Ipaq Peta – projekt koji mijenja budućnost hrvatskog školstva

U Zagrebu je 16.10.2013. predstavljen projekt “Afirmativna nastava i inovativno učenje i poučavanje u gimnazijama u okviru Hrvatskog kvalifikacijskog okvira”, pod kraćim nazivom IPAQ Peta. Inicijator projekta je zagrebačka V. gimnazija, a u njemu sudjeluju i Gimnazija Vukovar, Gimnazija Metković, Srednja škola Pakrac, Srednja škola Lovre Montija Knin i Prirodoslovno-matematički fakultet Zagreb. Iako se nalaze na različitim dijelovima Hrvatske, ove škole je povezao isti cilj – želja da svojim učenicima ponude raznovrsniji program. Suradnja ih je dovela do projekta IPAQ Peta koji ima veliki potencijal za promjenu hrvatskog školstva.

