Nastavne metode u biologiji i kemiji
CILJ:
- Razviti nastavne metode koje bi potaknule učenike na stvaranje pozitivnog i odgovornog stava prema zdravlju, živom svijetu i prirodi u cjelini.
Biologija
1. Mikroskopiranje (Pilotiranje radionice)
2. Sekcija ribe (Pilotiranje radionice)
3. Hrana, piće i kretanje u službi zdravlja (Provedene radionice: U zdravom tijelu zdravi duh; Zdrava prehrana, čuvar zdravlja; Slatki svijet ugljikohidrata; Volim piti čaj)
4. Liječnici iz pete (Pilotiranje radionice)
Kemija (Pilotiranje radionica)
1. Čuvajmo vodu i tlo
REZULTATI:
- Potpuno razvijene pripreme s nastavnim materijalima za profesore i učenike te njihova objava na web stranicama projekta
Preuzimanje kurikula: Kurikul potprojekta nastavne metode.
Materijali za nastavnike i učenike:
2. Sekcija ribe
4. Hrana, piće i kretanje u službi zdravlja
Hrana, piće i kretanje u službi zdravlja temelji se na četiri radionice:
4.1. Zdrava prehrana – čuvar zdravlja
4.1.1. Dodatak: Tanjur s hranom
4.2. Ugljikohidrati oko nas i u nama
4.2.1. Dodatak: Cjelovite žitarice i njihovo djelovanje
4.2.2. Dodatak: Hipoglikemija i hiperglikemija
4.2.3. Dodatak: Kako čitati deklaracije na namirnicama
4.3. U zdravom tijelu zdravi duh
4.4. Volim piti čaj
4.4.1. Dodatak: Zadatci za učenike
Dodatci:
5.1. Cuvajmo vodu i tlo – Materijal za nastavnike
5.3. Analiza vode i tla – Materijal za ucenike
5.4. Prociscavanje vode – radni list
Diseminacija projekta
Predstavljanje projekta na Županijskom stručnom vijeću profesora kemije u strukovnim školama te profesora biologije u gimnazijama Grada Zagreba 20.studenog 2014.
Predstavljanje projekta na Županijskom stručnom vijeću profesora kemije u gimnazijama Grada Zagreba 23. rujna 2014.